مردمی بودن از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود
کد خبر: 4112017
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

مردمی بودن از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود

امام‌جمعه پلدشت گفت: تواضع و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود که در کمتر فرمانده جنگ خبره دیده می‌شود.

وحید طالبی امام جمعه پلدشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امام‌جمعه پلدشت، ۱۳ دی ماه در مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مجتمع بصیرت پلدشت برگزار شد، با اشاره به نقش سردار دل‌ها در ریشه‌کن کردن داعش و ترویج اسلام واقعی در دیدگاه جهانیان اظهار کرد: سردار دل‌ها ذوب در ولایت و همیشه پشتیبان مردم مظلوم بود، شهادت سردار سلیمانی بر عقیده‌ها و دل‌ها تاثیر گذاشت و این تاثیر بستر اوج گرفتن فرهنگ اصیل بسیج ولایت‌مدار شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار دل‌ها از جوانب مختلف به بیان شیفتگان آن سردار در دنیای غرب افزود: تواضع و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود که در کمتر فرمانده جنگ خبره دیده می‌شود.

امام‌جمعه پلدشت ادامه داد: سلیمانی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ انتقام سرداردل‌ها را خواهند گرفت و این فتنه‌ای که اخیراً با هدف سرکوب کردن و سست کردن عقاید دهه ۸۰ و ۹۰ شکل گرفته ابتر خواهد ماند.

معاون آموزش قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی توانست همه گروه‌های مقاومت را با هم متحد کرده و محور مقاومت را به قدرتمندترین شکل ممکن تشکیل دهد.

سردار کریم علی‌نژاد با اشاره به اقدامات و جان‌فشانی های شهید سلیمانی در محور مقاومت گفت: سردار شهید سلیمانی توانست همه گروه‌های مقاومت را با هم متحد کرده و محور مقاومت را به قدرتمندترین شکل ممکن تشکیل دهد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم با اخلاص، فداکاری و ایثار توانست لشکر اسلام را تشکیل دهد، استکبار در تلاش بود تکفیری‌ها را به مردم دنیا تحمیل کند که با تلاش‌های سردار دل‌ها نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد.

سردار علی‌نژاد با اشاره به اینکه فضای مجازی مرکزی برای ترویج جرم و جنایت و بستری افسار گسیخته برای ترویج ناهنجاری‌ها شده است، گفت: دشمن جرات حضور در میدان نبرد را نداشته و تنها با حضور در فضای مجازی در تلاش برای از بین بردن وحدت ما است.

انتهای پیام
captcha