مادحان، هنر خود را در مسیر بصیرت‌افزایی مخاطبان به کار گیرند
کد خبر: 4111702
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

مادحان، هنر خود را در مسیر بصیرت‌افزایی مخاطبان به کار گیرند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: هیئات مذهبی و مادحان نقش اثرگذاری در جذب مخاطب بالاخص جوانان فعال دارند از این‌رو باید از هنر خود در مسیر بصیرت‌افزایی مخاطبان استفاده کنند.

مادحان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی شجاعی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر شامگاه روز گذشته ۱۲ دی در همایش مادحان ابهر با اشاره به جایگاه هیئات مذهبی در معرفت‌افزایی، گفت: مادحان باید از هنر خود در مسیر بصیرت‌افزایی مخاطبان استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش مادحان اهل‌بیت(ع) بالاخص در عزاداری‌های ماه محرم، گفت: مداح باید با رفتار خود و سرودن اشعار متناسب با جایگاه معصومین، مجلسی در شان اهل‌بیت(ع) برپا کند.

این مسئول با بیان اینکه مادحان الگویی برای جوانان هستند و رفتار آنان مورد توجه مخاطب است، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی در کنار برگزاری مراسم عزاداری به عنوان گره‌گشا در جامعه هستند و باید در جذب جوانان به این محافل کوشا باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر بر ضرورت برگزاری جلسات صمیمی مادحان با مخاطبان بالاخص جوانان گفت: چه اشکالی دارد در این جلسات صمیمی به ذکر مصائب اهل‌بیت(ع) پرداخت.

شجاعی همچنین به نقش بی‌بدیل هیئات مذهبی و مداحان در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است هیئات مذهبی، مداحان، مبلغان و مبلغات دینی ضمن اقامه عزای حسینی، ولایت‌پذیری را سرلوحه کار خود دانسته و از افراط و تفریط پرهیز کنند.

انتهای پیام
captcha