حاج قاسم مردم را دسته‌بندی نمی‌کرد
کد خبر: 4111700
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
قالیباف در نطق پیش از دستور:

حاج قاسم مردم را دسته‌بندی نمی‌کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره مسئولیت‌پذیری، شجاعت و شناخت میدانی سردار سلیمانی برای حل مشکلات گفت: حاج قاسم در این مسیر اولا همه مردم را در نظر می‌گرفت و آنها را دسته‌بندی نمی‌کرد ثانیا از تمام ظرفیت‌های فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می‌گرفت.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 13 دی، مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطر عزیز و شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان را در سومین سالروز شهادت غریبانه و جانکاه ایشان، گفت: پیش‌قدم بودن حاج قاسم برای حل و فصل کارهای بر زمین‌مانده، حرکت بدون تردید و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمن از برجسته‌ترین خصوصیات ایشان بود.

وی افزود: مسئولیت‌پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی حل مشکلات را برای ایشان ممکن می‌‌کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تأمین امنیت عموم مردم بود اولا همه مردم را در نظر می‌گرفت و آنها را دسته‌بندی نمی‌کرد ثانیا از تمام ظرفیت‌های فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می‌گرفت و رنج مجاهدت را برای امنیت و آسایش مردم با جان و دل پذیرا بود.

قالیباف اظهار کرد: پیروی از حاج قاسم گذاشتن قاب عکس ایشان روی طاقچه نیست، پیروی از حاج قاسم به معنای عمل به منطق مدیریتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان است.

رئیس مجلس بیان کرد: شجره طیبه جریان مقاومت با ایثار و فداکاری آن شهید والامقام و مردم جانی تازه گرفت و امروز سدی محکم در برابر خباثت آمریکا و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است و بدون شک آرمان حاج قاسم، یعنی آزادی قدس شریف و قطع ید کامل آمریکا را از منطقه را به زودی محقق خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: حاج قاسم به وظیفه خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی عمل کرد و خداوند نام و یاد و حرکت او را با برکت و راهگشا ساخت. رحمت و رضوان خدا بر شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و تمامی شهدای سرفراز جریان مقاومت.

انتهای پیام
captcha