شخصیت سردار سلیمانی در کل دنیا شایسته تکریم است
کد خبر: 4111570
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

شخصیت سردار سلیمانی در کل دنیا شایسته تکریم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شخصیت سردار سلیمانی در کل دنیا شایسته تکریم است و انقلاب اسلامی ایران مقدمه‌ای برای نهضت تمدن‌ساز جامعه بشری است که با رهایی از استکبار جهانی صلح و آرامش و امنیت را تامین کرده است.

سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۲ دی‌ماه، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار کرد: شخصیت سردار سلیمانی در کل دنیا شایسته تکریم است و انقلاب اسلامی ایران مقدمه‌ای برای نهضت تمدن‌ساز جامعه بشری است که با رهایی از استکبار جهانی صلح و آرامش و امنیت را تامین کرده است.

وی بیان کرد: فتنه‌های دهه‌های اخیر ریشه‌های این نهضت عظیم را مستحکم‌تر کرده و روز به روز به عزت و اقتدار ملت ایران افزوده شده که در عرصه جهانی به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: آمریکا و سران مستکبر درصدد خشکاندن نهال نوپای انقلاب هستند و در این زمینه شهدا با اخلاص و بی‌ادعا پا به صحنه دفاع از این کشور گذاشتند تا کشور را از یغماگری‌ها نجات دهند که در این زمینه تنها راه نجات جامعه انسانی در شرایط کنونی تبعیت از خط ولایت است.

باقری تصریح کرد: تبعیت از خط ولایت تنها راه نجات جامعه انسانی است و برای رسیدن به سعادت نباید از خط سعادت فاصله گرفته شود که در این زمینه گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سردار سلیمانی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه تعظیم به تمامی انسان‌های آزادی‌خواه به این شخصیت والاتبار باید مورد توجه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: ویژگی شاخص شهید سلیمانی ایمان به خدا و اخلاص در عمل است که با خلوص نیت توانسته مجاهدت‌های بی‌نظیری را به نمایش بگذارد و با اخلاص و تقرب به خدا پشتیبان ولایت فقیه باشد تا آسیبی به این ساحت مقدس وارد نشود.

انتهای پیام
captcha