پایان فیلمبرداری «عملیات مسجد» در اردبیل
کد خبر: 4110949
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

پایان فیلمبرداری «عملیات مسجد» در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل گفت: فیلمبرداری فیلم کوتاه «عملیات مسجد» به کارگردانی حجت‌الاسلام و المسلمین اسدزاده به پایان رسید.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، هاشم سیدی، مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، دهم دی‌ماه، در پشت صحنه فیلم کوتاه «عملیات مسجد» اظهار کرد: با هنرنمایی اعضای کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، فیلمبرداری صحنه‌ها به کارگردانی حجت‌الاسلام و المسلمین اسدزاده به پایان رسید.

وی بیان کرد: این فیلم کوتاه بر اساس داستانی جذاب در خصوص نحوه جذب نوجوانان به مسجد و آموزش احکام و نماز بوده که در فواصل این آموزش‌ها رخدادهای مختلفی برای این بازیگران اتفاق می افتد.

سیدی خاطر نشان کرد: فیلم کوتاه«عملیات مسجد» در جشنواره فیلم بچه‌های مسجد به نمایش گذاشته خواهد شد و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مشارکت جدی برای تولید این فیلم داشت که بزودی مرحله تدوین و اکران فیلم نیز با حضور تیم حرفه‌ای به پایان خواهد رسید.

مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل ادامه داد: این کانون در تولید فیلم کوتاه تاکنون پیشگام بوده و رتبه برتر کشور در رویداد ملی فهما در حوزه فیلم را از آن خود کرده است.

انتهای پیام
captcha