نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند
کد خبر: 4110823
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان‌جنوبی از سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به استان خبر داد و گفت: ناصر ابوشریف در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه مهمان مردم دو شهرستان بیرجند و درمیان خواهد بود.

حجت الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی،  حجت‌الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۰ دی‌ماه در سخنانی اظهار کرد: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به دعوت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی همزمان با ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه، به این استان سفر می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر ناصر ابوشریف در خراسان‌جنوبی در دهه مقاومت تصریح کرد: در این سفر ابوشریف ضمن دیدار با مسئولان استان از جمله نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، استاندار،‌ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی «شهیدالقدس» که با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان،‌ ائمه جماعت و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می‌شود، به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان‌جنوبی بیان کرد: تلاش می‌شود در سفر دکتر ابوشریف به استان،‌ نقش سردار دل‌ها در سه دهه مقاومت کشورهای جهان اسلام و محورهای مقاومت و تقویت گروه‌‌های جهادی فلسطین به خوبی تبیین شود.

محقی شرکت در جمع نخبگان شهرستان درمیان و همچنین حضور در جمع اساتید و نمایندگان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند را از دیگر برنامه‌‌های نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha