اشتغال به کار جوانان زمینه‌ساز توسعه کشور است
کد خبر: 4110714
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

اشتغال به کار جوانان زمینه‌ساز توسعه کشور است

امام جمعه سنندج گفت: اشتغال به کار جوانان زمینه‌ساز توسعه کشور است لذا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد جوانان و رفع مشکلات آنان، مسئولان باید در این زمینه با جدیت گام بردارند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 9 دی‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم در نهم دی‌ماه 88 فتنه دشمنان را خنثی کرد و امنیت را به کشور بازگرداند و این خود مردم بودند که از امنیت ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی افزود: سردار سلیمانی الگوی ایثار و مقاومت در برابر داعش و استکبار جهانی و حافظ امنیت ایران و کشورهای منطقه بودند.

امام جمعه سنندج در ادامه بیان کرد: امروز خیلی از جوانان تحصیلکرده، شغل و مسکن ندارند و این امر می‌طلبد که مسئولان برای ایجاد اشتغال این قشر از جامعه تمام همت خود را بکار گیرند.

وی افزود: اشتغال به کار جوانان زمینه‌ساز توسعه کشور است لذا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد جوانان و رفع مشکلات آنان، مسئولان باید در این زمینه با جدیت گام بردارند.

امام جمعه سنندج با اشاره به ثروت‌ها و منابع خدادادی فراوان کشور تأکید کرد: نیاز است مدیران و دستگاه‌های اجرایی کشور با استفاده از این ظرفیت‌ها دلسوزانه برای رفع مشکلات مردم و توسعه کشور اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با پرداخت وام ۱۸ درصد نمی‌توان شغل ایجاد کرد، چراکه متقاضی برای سال‌ها مقروض خواهد ماند، خواستار سعه صدر مسئولان در برابر مردم و تلاش برای رفع دغدغه‌های آنان شد.

ماموستا رستمی با اشاره به لزوم حمایت از کشاورزان به عنوان قطب تولید کشور یادآور شد: اگر از بخش کشاورزی حمایت نشود، شاهد مهاجرت بی‌رویه به شهرها و افزایش حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha