ثبت‌نام در طرح «دانشجومعلم قرآن» در کردستان تمدید شد
کد خبر: 4110308
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

ثبت‌نام در طرح «دانشجومعلم قرآن» در کردستان تمدید شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح «تربیت دانشجو معلم قرآن» تا 15 دی‌ماه در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان گفت: طرح «تربیت دانشجومعلم قرآن» به همت واحد فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در سطح دانشگاه‌های استان کردستان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این طرح از ۲۸ آذرماه افزود: مهلت ثبت‌نام در طرح «تربیت دانشجومعلم قرآن» تا 15دی‌ماه در استان کردستان تمدید شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادها‌ی بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی بین دانشجویان از اهداف این طرح قرآنی است.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این طرح قرآنی افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی ترم یک تا چهار و مقطع ارشد و دکتری ترم یک، رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال، اشتغال به تحصیل، دانشجویان مسلط به تجوید مقدماتی قرآن و آشنایی مقدماتی با مفاهیم قرآن از جمله شرایط شرکت در طرح تربیت دانشجومعلم قرآن کریم است.

آوج با اشاره به مزایای این طرح قرآنی اظهار کرد: بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، بهره‌مندی از مزایای کار دانشجویی، ایجاد زمینه‌های شغلی در مراکز قرآنی، دریافت گواهینامه پایان دوره از معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و حمایت مالی در قالب کار دانشجویی از برگزارکنندگان دوره‌های آموزشی قرآن در سطح دانشگاه‌ها از مزایای این طرح قرآنی است.

وی در ادامه گفت: این دوره آموزشی به مدت ۱۰۰ ساعت و در مدت سه ماه برگزار خواهد شد در پایان دوره آزمون کتبی و شفاهی برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان افزود: روش‌ها و فنون تدریس، فصیح‌خوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، قرآن و زندگی، آشنایی با علوم قرآن از محورهای آموزشی طرح دانشجو‌معلم قرآن است.

وی زمان آغاز طرح تربیت دانشجو‌معلم قرآن کریم را اوایل بهمن‌ماه ذکر کرد و افزود: زمان اتمام طرح قرآنی اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود.

آوج از برگزاری آزمون ورودی تعیین سطح برای ثبت‌نام شدگان خبر داد و یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و ایتا fjdkurd@ و یا سایت https://krd.acecr.ac.ir اقدام کنند.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سنندج، سه‌راه جهاد، سایت اداری جهاددانشگاهی استان کردستان مراجعه و یا با شماره‌ ۰۸۷۳۳۲۸۷۵۱۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha