یادواره شهدای امنیت در آذربایجان‌غربی برگزار شد
کد خبر: 4110102
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

یادواره شهدای امنیت در آذربایجان‌غربی برگزار شد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای امنیت آذربایجان‌غربی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه باشکوه خاصی برگزار شد.

یادواره شهدای امنیت در آذربایجان‌غربی برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی وافی از اساتید حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای امنیت آذربایجان غربی که با حضور فرمانده سپاه شهدای استان و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: شهادت و خدمت خالصانه به اقشار مختلف مردم نزد شهدا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، پس باید همه در این سمت‌وسو گام برداریم.

وی با بیان اینکه، شهدای امنیت کشورمان در مسیر خدمت به مردم و برای تحقق آرامش آحاد جامعه در میدان حضور یافتند و بهترین دارایی خود یعنی جان‌شان را فدای ملت کردند، ادامه داد: بنابراین باید روحیه ایثار و فداکاری این شهدای بزرگ را سرمشق خود قرار دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه، باید برای بیان اوج ایثار و رشادت شهدای اخیر تلاش کنیم، اضافه کرد: یکایک مردم، همچنین مسئولان به ویژه افرادی که تریبون در اختیار دارند، باید درراستای دفاع از جایگاه شهدای امنیت کشورمان اهتمام کنند و این موضوع را بیان کنند، که شهدا برای حفظ استقلال و امنیت ملی وارد میدان شده و خطر را پذیرفتند، پس ما نیز باید راه آنها را با قدرت ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام وافی بر لزوم حفظ بصیرت خود، روشنگری و آگاه‌سازی جامعه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه امروزه روحیه ولایتمداری در جامعه موج می‌زند، اما می‌طلبد با تقویت این تفکر و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب از ایجاد هرج‌ومرج در جامعه جلوگیری کرده، آرامش و امنیت ایران اسلامی را که بزرگترین دستاورد نظام است، حفظ کنیم.

آذربایجان‌غربی در اغتشاشات اخیر چهار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، که بسیجی شهید «سید عباس فاطمیه»، پاسدار شهید «رحیم سحابی» و «مهدی اثنی‌عشری» از سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان شهدای امنیت در شهرستان‌های استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«حسن مختارزاده» شهید دیگری از مردم آذربایجان غربی است، که از کسوت روحانیت در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha