فمینیست‌ها؛ استفاده ابزاری از زن را در دنیا ترویج می‌کنند
کد خبر: 4109986
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

فمینیست‌ها؛ استفاده ابزاری از زن را در دنیا ترویج می‌کنند

استاد حوزه علمیه قم گفت: فمینیست‌ها با شعارهای پوچ استفاده ابزاری از زن را ترویج می‌دهند.

حجت‌الاسلام هادی صالح‌پرور،  استاد حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام هادی صالح‌پرور، استاد حوزه علمیه قم و استاد مؤسسه امیر بیان عصر امروز در همایش بزرگ بانوان با عنوان خانه مادری و تبیین فاطمی که در تالار حافظ بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: نگاه غرب به زن یک نگاه سخیف است. جوامع غربی نگاه غیر فاطمی و غیر اسلامی به زن دارند اما با جنگ رسانه‌ای که به راه انداختند، ملت ایران فکر می‌کنند که آنان مدافع حقوق زنان هستند.

وی با تأکید براینکه صدای اعتراض و استکبارستیزی ایران برای احقاق حقوق پایمال شده زنان دنیا است، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی برای جامعه زنان است و باید همه زنان دنیا از این الگوی با ارزش بهره‌مند شوند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه ۸۰ سال پیش در فرانسه قانونی تصویب شد که زنان می‌توانند مِلکی را به نام خود بزنند، اضافه کرد: اما در ایران ۹۰۰ سال پیش بانویی به نام گوهرشاد مسجدی تاسیس کرد و در تاریخ ماندگار شد.

صالح‌پور با تأکید براینکه براساس گزارش کارتر، رئیس جمهور سابق آمریکا سالیانه ۸۰۰ هزار زن خرید و فروش می‌شود، ادامه داد: هر کجا که استکبار امکان پیش‌روی ندارد از زنان استفاده ابزاری می‌کند تا به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ استعمار به هدف خود رسید اما زن به هدف خود ترسید چرا که ابزاری بودند برای پیشرفت استعمار، تصریح کرد: یکی از کارشناسان آموزش و پرورش انگلستان اعلام کرد که از هر ۵ کودک در مدارس یک کودک‌ دچار سوء تغذیه است.

صالح‌پور با اشاره به اینکه فقر مطلق در ایران حدود ۲۰ درصد است، تأکید کرد: ما حتی به یک درصد فقر نیز راضی نیستیم اما باید بدانیم آمار فقر مطلق کشور ما برابر با سایر کشورهای توسعه یافته است‌.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بیان کردند تنها راه توسعه است، اظهار کرد: مردم فرانسه برای اینکه تبدیل به کشور توسعه یافته شوند، ۳۷ سال کالای داخلی خرید کردند.

وی با تأکید براینکه دشمن را در جنگ اقتصاد مقاومتی شکست داده‌ایم، اضافه کرد: منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم اما اصلاح این امور بلید با گفت‌وگو حل شود تا اجازه دخالت دشمنان به امورات داخلی را نیز ندهیم.

صالح‌پور در پایان با تأکید براینکه با برداشتن پوشش و حجاب مشکلات کشور حل نمی‌شود، افزود: این نظام با شعار استقلال، آزادی، جمهوری، اسلامی مثل روز در دنیا می‌‌درخشد و همه کشورها نیز این موضوع را می‌دانند.

 

 

انتهای پیام
captcha