فراخوان همایش «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» اعلام شد
کد خبر: 4109492
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

فراخوان همایش «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» اعلام شد

همایش بین‌المللی «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» به میزبانی دانشكده مطالعات جهان دانشگاه تهران و با همكاری انجمن ایرانی مطالعات جهان برگزار می‌شود.

فراخوان همایش «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» اعلام شد

به گزارش ایکنا، دبیرخانه همایش بین‌المللی «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» با انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به این همایش دعوت به عمل آورده است.

در این فراخوان آمده است: در جهان معاصر، گسترش بحران‌ها و شكل گیری منازعات در سطح جهانی و ظهور بازیگران و منابع قدرت نوین، موجب پیدایش موضوعات و چالش‌های نوین امنیتی و تحولات بی‌شمار و دگرگونی در نظام قدرت شده‌اند.

با توجه به واقعیات جامعه جهانی کنونی، دانشكده مطالعات جهان دانشگاه تهران در نظر دارد با همكاری انجمن ایرانی مطالعات جهان همایش بین‌المللی «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» را به صورت حضوری و مجازی هشتم اسفندماه سال جاری برگزار کند.

محورهای این همایش شامل؛ «جهان درحال گذار در مكاتب مطرح»، «منابع و مراكز جدید قدرت»، «حكمرانی جهانی»، «اقتصاد و نظام‌های مالی جهانی»، «محیط زیست و سلامت جهانی»، «روایت‌سازی و رسانه‌های جهانی»، «بحران‌ها و منازعات جهانی»، «امنیت و سلطه جهانی»، «توسعه و جهانی ـ محلی شدن»، «امنیت و ژئوپلیتیک جهانی انرژی» و «ایران و نظام جهانی قدرت» است.

برگزارکنندگان این همایش از اساتید و دانشجویان علاقه‌مند به این مباحث دعوت کرده‌اند که چکیده مقاله‌های خود را به ایمیل ogps.conf@iwsa.ir ارسال کنند.

چكیده‌ مقاله‌ها باید به زبان فارسی یا انگلیسی و بین 250 تا 300 كلمه باشند و مهلت ارسال چكیده‌ مقاله‌ها تا ۲۵ دی ۱۴۰۱ اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای ارتباط با دبیرخانه این همایش می‌توانند با دبیرخانه به شماره 02188015071 تماس گیرند.

فراخوان همایش «چشم‌انداز نظام قدرت جهانی» اعلام شد

انتهای پیام
captcha