دستگاه‌های فرهنگی نقش دشمنان در حوادث اخیر را برای مردم روشن کنند
کد خبر: 4109045
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

دستگاه‌های فرهنگی نقش دشمنان در حوادث اخیر را برای مردم روشن کنند

امام جمعه کرمانشاه گفت: دستگاه‌های فرهنگی، هنری و حتی سینمایی کشور باید برای نشان دادن پشت پرده حوادث اخیر و نقش دشمنان در آشوب‌ها تلاش کنند تا آن به خوبی برای مردم به ویژه جوانان روشن شود.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر کرمانشاه، اظهار کرد: در جریان ناآرامی و اغتشاشات اخیر حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) رخ داد که برگ ننگین دیگری در کارنامه دشمنان این نظام به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید برای به تصویر کشیدن وقایع اخیر در کشور تلاش کنند، افزود: دستگاه‌های فرهنگی، هنری و حتی سینمایی کشور باید برای نشان دادن پشت پرده حوادث اخیر و نقش دشمنان در آشوب‌ها تلاش کنند تا آن به خوبی برای مردم به ویژه جوانان روشن شود.

آیت‌الله علما بیان کرد: خون مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت در تاریخ این کشور ماندگار شده تا کینه‌ورزی دشمنان برای مردم ایران بار دیگر ثبت و ضبط شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به هفتم دی سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی در کشور اشاره کرد و گفت: نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و امروز شاهد کار‌های بزرگ این مجموعه هستیم که بیشتر افراد دارای سواد هستند.

وی با یادآوری پنجم دی روز ایمنی، افزود: همه باید به این مهم توجه داشته باشیم که در محل ایمنی را رعایت کنیم تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha