حضور مؤسسه قرآنی «علامه طباطبایی» در نمایشگاه توسعه مشاغل خانگی مازندران
کد خبر: 4108955
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

حضور مؤسسه قرآنی «علامه طباطبایی» در نمایشگاه توسعه مشاغل خانگی مازندران

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «علامه طباطبایی» در نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مازندران که در مجتمع تجاری نیاوران ساری برپا شده است با تولیدات خود در زمینه چادر و ملزومات حجاب و محصولات قرآنی حضور پیدا کرد.

مخمدرضا پیرزاد

به گزارش ایکنا از مازندران، نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مازندران به همت امور بانوان استانداری و جهاددانشگاهی استان مازندران، از ۲۸ آذرماه در مجتمع تجاری نیاوران ساری برپا شده است و تا ۳دی‌ماه ادامه دارد.

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه متعلق به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علامه طباطبایی است. این مرکز تنها مؤسسه قرآنی عضو انجمن متخصصین حجاب کشور، در حوزه تبلیغ و ترویج با نام فروشگاهی صوت الرضا(ع) بوده که تاکنون با بیش از ۱۰۰ عنوان محصول، در بیش از ۹۰ نمایشگاه حضور فعال داشته است.

از تولیدات این مؤسسه می‌توان به چادرهای مشکی با مدل‌ها و طرح‌های فاخر و گلدوزی و به‌روز در کشور و همه ملزومات حجاب و محصولات قرآنی و مانتوهای عبایی و چادر جشن تکلیف  اشاره کرد.

محمدرضا پیرزاد، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علامه طباطبایی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، به خبرنگار ایکنا گفت: ارائه چادرهای مشکی که نماد بانوی محجبه ایرانی است که به فرمایش رهبری معظم انقلاب، لباس رسمی زن می‌تواند چادر باشد که بهترین نوع حجاب است؛ را می‌توان در این مجموعه یافت. این مرکز در اهداف خود قصد دارد بيش از ۲۰۰ عنوان چادر در دوخت‌ها و مدل‌های مختلف را ارائه کند.

وی با بیان اینکه هر مؤسسه قرآنی با محیطی که در اختیار دارد برحسب توانایی می‌تواند بخش مهمی از وظایف تبلیغ حجاب را نیز عهده‌دار شود، افزود: شاخصه مهم مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علامه طباطبایی، تبلیغ و ترویج چادر و پوشش اصیل یک بانوی ایرانی است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت علامه طباطبایی تصریح کرد: هم اکنون که در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم، شرایط اداره کردن مؤسسات قرآنی چه بسا سخت‌تر شده است این حرکت  می‌تواند راه‌حلی برای همه مؤسسات شهری و روستایی با همکاری تولیدکنندگان این نوع محصولات باشد.

وی اظهار کرد: نگاه اتحادیه قرآنی کشور به این امور و پیشنهاد در این زمینه و صحبت با نوع تولیدکنندگان آن و تعامل برای ایجاد نمایشگاه در هر مؤسسه می‌تواند راهی جدید برای پیشبرد مالی مؤسسات در این شرایط ناهمگون باشد.

حضور مؤسسه قرآنی «علامه طباطبایی» در نمایشگاه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی
انتهای پیام
captcha