زمان محافظه‌کاری و احتکار مواضع نیست
کد خبر: 4108842
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

زمان محافظه‌کاری و احتکار مواضع نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که دشمن به بنیان‌های انقلاب و اسلام حمله کرده است زمان محافظه‌کاری و احتکار مواضع نیست.

داعش نسخه جدید کوموله و دموکرات استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به نقل از سایت مجلس، وحید جلال‌زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای امنیت که در مسجد یازهرا(س) ارومیه برگزار شد، با اشاره به فضائل حضرت زهرا(س)، گفت: امروز که دشمن به بنیان‌های انقلاب و اسلام حمله کرده است؛ زمان محافظه‌کاری و احتکار مواضع نیست و باید با شجاعت و صراحت وارد میدان شد، از انقلاب دفاع کرد و رهبر انقلاب محافظه‌کاری را قتلگاه انقلاب می دانند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) را نباید منحصر در الگو بودن برای زنان دانست، بلکه ایشان مثل مولی الموحدین(ع) الگوی همه انسان‌های آزاده هستند.

وی با بیان این که امروزه برخی از خانواده‌ها به دلیل دوری از مکتب اهل بیت(ع) در رفتارهای خود دچار مشکل هستند و همین امر موجب فروپاشی خانواده می شود، گفت: باید با الگوگیری از زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و عملی کردن ایثار و گذشت در خانواده‌ها به دوام آن کمک کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که ما جریان انقلابی باید با عمل به دستورات دینی و فرامین امامین انقلاب الگوی دیگران باشیم، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبری که خود اولین عامل بدان هستند، مطالعات و بالا بردن سرانه مطالعه در کشور است و متاسفانه به دلیل ضعف آگاهی دشمن وارد شده و حمله می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید جنایات منافقین، کومله و دمکرات را فراموش کرد و لازم است جوانان کتب تدوین شده در این مورد را به دقت مورد مطالعه قرار دهند و عدم اطلاع از جنایات این گروه‌های تروریستی موجب شده این جریان موذی امروزه شعارهای فریبنده بدهد.

انتهای پیام
captcha