دانش‌آموزان نخبه قرآنی نیاز به حمایت دارند
کد خبر: 4108836
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

دانش‌آموزان نخبه قرآنی نیاز به حمایت دارند

رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم با اشاره به اهمیت جذب دانش‌آموزان نخبه به قرآن، مهم‌ترین نکته را برای این کار، حمایت از دانش‌آموزان نخبه قرآنی بیان کرد.

حسن عزیزی‌نیا، رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرمحسن عزیزی‌نیا، رئیس هیئت مدیره مؤسسه دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس از برگزاری مراسم تجلیل دانش‌آموزان حافظ کل قرآن کریم این مؤسسه خبر داد و گفت: این مراسم با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس برگزار شد.

وی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان در حفظ قرآن، مهم‌ترین نکته برای جذب دانش‌آموزان نخبه به قرآن را حمایت متولیان قرآنی آموزش و پرورش مطرح کرد و افزود: باید با حمایت‌های معنوی به دانش‌آموزان برای رسیدن به پیشرفت‌های قرآنی انگیزه دهیم.

عزیزی‌نیا با یادآوری اینکه این مراسم با حضور 400 دانش‌آموز و فرهنگیان جهرم برگزار شد، تصریح کرد: از برگزیدگان مسابقات قرآن دانش‌آموزی آموزش و پرورش و 13دانش‌آموزان حافظ کل قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع) تقدیر به‌عمل آمد. هم‌اکنون در مؤسسه دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم بیش از 100 دانش‌آموز و فرهنگی مشغول حفظ قرآن هستند.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم گفت: تجلیل از قهرمانان قرآنی، ایجاد انگیزه بسیار مناسبی برای دانش‌آموزان است که باید برای داشتن نسل آینده قرآنی به این موضوع توجه ویژه کرد.

 

انتهای پیام
captcha