ارتباط با خدا یکی از شئونات زندگی حضرت زهرا(س) است + عکس
کد خبر: 4108276
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
حجت‌الاسلام مصطفی میرزایی:

ارتباط با خدا یکی از شئونات زندگی حضرت زهرا(س) است + عکس

استاد حوزه و دانشگاه، سیره خداخواهی، عبادت و اسلام‌خواهی را از ویژگی‌های بارز اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: ارتباط با خدا یکی از شئونات زندگی حضرت زهرا(س) است.

حجت‌الاسلام مصطفی میرزایی

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم سوگواری و سخنرانی به‌مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه، شامگاه ۲۸ آذرماه، از سوی هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) در محله خیبر واقع در خیابان شهید محمد رفعت‌آزاد منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصطفی میرزایی، کارشناس دینی، در این مراسم با اشاره به تبیین سیره خداخواهی، عبادت و اسلام‌خواهی اهل‌بیت(ع)، گفت: ارتباط با خدا یکی از شئونات زندگی حضرت زهرا(س) است.

وی ارتباط با خدا را ارتباطی دو سویه خواند و افزود: آنچه برای انسان ماندگاری دارد آخرت است، بدین جهت که خداوند متعال می‌فرماید آخرت با دنیا قابل قیاس نیست.

حجت‌الاسلام میرزایی با بیان این مطلب که بهترین عبادت این است که تسلیم رضای الهی باشیم، اظهارکرد: اگر کسی خالص‌ترین عبادت‌هایش را به سمت خدا بفرستد، پروردگار متعال نیز بهترین مصلحت‌ها و مقدرات را پیش پای بندگان مؤمن و اهل تقوایش مقدر می‌سازد و در قالب اعطای رزق و روزی ارسال می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه با ابراز اینکه هر جا که نور خدا باشد، راه نفوذ شیطان مسدود می‌شود، گفت: قاعده و زیربنای زندگی حضرت زهرا(س) قابل پیاده شدن در زندگی انسان‌های متقی است.

یادآور می‌شود، عزاداران بوشهری در سوگ شهادت عزیز ختم‌الانبیاء(ص) در محل مسجد صاحب الزمان(عج) محله خیبر شهر بوشهر به سوگواری و سینه‌زنی پرداختند.

حجت‌الاسلام مصطفی میرزایی


حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha