درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره ملی «دختران ایران قوی»
کد خبر: 4107975
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره ملی «دختران ایران قوی»

مسئول امور زنان آموزش و پرورش البرز گفت: دانش‌آموزان البرزی در جشنواره ملی دختران ایران قوی برای استان افتخارآفرینی کردند.

جشنواره ملی «دختران ایران قوی»

زهرا شاکر، مسئول امور زنان آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه دانش‌آموزان البرزی در جشنواره ملی دختران ایران قوی برای استان افتخارآفرینی کردند، اظهار کرد: این جشنواره به‌مناسبت گرامیداشت روز دختر با همکاری امور زنان وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم و تولیت آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ دانش‌آموز موفق به کسب رتبه برتر در این جشنواره شدند، افزود: این جشنواره در رشته‌های دلنوشته، عکس‌نوشته، نقاشی، فیلم کوتاه، موشن‌گرافی و نماهنگ ویژه دختران برگزار شد که دانش‌آموزان از ۱۱ خرداد تا ۱۵ مهرماه فرصت ارسال خود به دبیرخانه این جشنواره کشوری را داشتند.

این مسئول بیان کرد: در این جشنواره دختران البرزی به نام الینا آریک، همتا روحی و زهرا رمضانی به ترتیب مقام اول تا سوم و نادیا ترکمان‌نژاد، مطهره دهقان نیری، عسل مرادی، زهرا روستازاده، ساره عباسی، نگار بحرینی، کیمیا خلیلی، سارینا بانوراده صحراگرد و مه‌آرا فتاحیان رتبه برگزیده را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha