برگزاری جلسه هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
کد خبر: 4107749
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) انجام شد؛

برگزاری جلسه هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

در سومین روز اجلاسیه معاونین فرهنگی دانشجویی و مسئولان نهاد رهبری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) حضور یافتند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاونین فرهنگی دانشجویی و مسئولان نهاد رهبری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز گذشته 26 آذرماه، از مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) بازدید و در نشست هم‌اندیشی با مسئولان این موسسه شرکت کردند.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، رئیس مؤسسه موضوع‌شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم و رئیس ستاد ترویج احکام دین با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که علم را بر دو قسم علم ادیان و ابدال دانسته‌اند، گفت: طبق تفسیر آیت‌الله جوادی آملی، حکیم با بدن سر و کار دارد و عاشق با علم ادیان پیوند دارد. 

سپس آیت‌الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های این موسسه، همکاری و هم‌افزایی بیشتر این مرکز فرهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی را اعلام کردند.

سپس حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه ضمن اشاره به ظرفیت‌های عظیم انقلاب و جذابیت آن برای افراد حقیقت‌جو در سراسر دنیا و موازنه تمدنی جدید در دنیای امروز، گفت: ما می‌توانیم در این پیچ تاریخی یک خوانش جدید تمدنی را معرفی کنیم که البته این گفتمان احتیاج به صرف وقت دارد و برای رسیدن به آن باید متحمل زحمت شد.

وی همچنین با اشاره به حوزه‌های تخصصی تبلیغ و آموزش‌های متناسب با آن، بر متناسب بودن روش‌های تبلیغی با اقتضائات سن، سطح تحصیلات و روحیات افراد تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha