اخراج هدفمند دولت‌های غربی از عضویت ایران در کمسیون مقام زن سازمان ملل
کد خبر: 4107349
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

اخراج هدفمند دولت‌های غربی از عضویت ایران در کمسیون مقام زن سازمان ملل

خطیب جمعه بیله‌سوار با اشاره به اخراج مغرضانه و هدفمند دولت‌های غربی بویژه آمریکا و فرانسه از عضویت ایران در کمسیون مقام زن سازمان ملل گفت: کشورهایی که عامل اصلی و مهم این تصمیم بچه گانه هستند کسانی‌اند که بیشترین خشونت‌ها را علیه زنان سرزمینشان اعمال می‌کنند.

جابر عزیزی امام جمعه بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین جابر عزیزی، امام جمعه شهرستان بیله‌سوار، ۲۵ آذرماه، در خطبه‌های این هفته نماز عبادی،سیاسی و دشمن شکن جمعه این منطقه، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی در بیله‌سوار اظهار کرد: تقوا بزرگترین نسخه سعادت بشری است، اگر انسانها به این نسخه الهی عمل نمایند نجات خواهند یافت در غیر این صورت هم در این عالم و هم در آخرت به هلاکت خواهند رسید.

خطیب جمعه بیله‌سوار با اشاره به اخراج مغرضانه و هدفمند دولت‌های غربی بویژه آمریکا و فرانسه از عضویت ایران در کمسیون مقام زن سازمان ملل افزود: کشورهایی که عامل اصلی و مهم این تصمیم بچه گانه هستند کسانی اند که بیشترین خشونت ها را علیه زنان سرزمین شان اعمال می‌کنند.

وی در ادامه با مقایسه آمار خشونت در کشورهای غربی بویژه آمریکا و فرانسه و نیز رعایت حقوق زنان در جمهوری اسلامی افزود: بالاترین رعایت حقوق زنان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در سرزمین ما اتفاق افتاده و ریشه تمامی اعمال و رفتار غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران از صهیونیست نشات میگیرد که هدف نهایی آنها کنترل ایران قوی در منطقه و بویژه جهان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شبکه‌های مختلف معاند فارسی زبان در خصوص اغتشاشات و حوادث اخیر کشور تصریح کرد: بالاترین مصادیق و مفهوم واقعی شعار زن،زندگی و آزادی در اسلام و جمهوری اسلامی ایران است ولی تعبیر ادعایی معاندین و برخی مزدوران داخلی آنان از شعار شان، همانا برهنگی و لخت شدن زنان است که هم شرع و هم عقل و عرف اجازه چنین عملی را در جامعه به ما نمی‌دهد، چون جامعه، فضای عمومی است و فضای خصوصی نیست که انسانها هر چه دلشان بخواهد همان کار را انجام دهند.

عزیزی با اشاره به اعدام اخیر دو نفر از افراد که به حکم محارب و فساد فی الارض به دار مجازات آویخته شدند، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران چندین روز است با راه انداختن کمپین ها و هشتگ های مجازی نه به اعدام در صدد تخریب قضات بویژه تشکیلات قوه قضائیه هستند؛ اما حقیقت ماجرا این است که کسانی که به دار مجازات آویخته شدند کسانی بودند که قتل نفس انجام داده و با سلاح سرد و گرم باعث رعب و وحشت مردم شده و امنیت مردم بیگناه را به خطر انداخته بودند.

وی ادامه داد: حفظ آبرو و حیثیت انقلاب و نظام و بویژه امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروهای مسلح ماست و هیچ قانون و هیچ کشوری اجازه نمی دهد عده ای مزدور و جیره خوار غربی،صهیونیستی و تروریست داعشی با برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه فضای رعب و وحشت ایجاد نمایند. فرصت مناسبی است که از زحمات و تلاش شبانه روزی قوه قضائیه،نیروهای مسلح اعم از انتظامی،سپاه،بسیج و وزارت اطلاعات در بحث برچیدن توطئه فتنه گران تقدیر و تشکر نمایم.

امام جمعه بیله‌سوار با برشمردن و مقایسه تفاوت دو واژه اعتراض و اغتشاش تصریح کرد: اکنون که غائله و توطئه دشمنان سریعا توسط نیروهای مسلح و مردم با بصیر کشور جمع گردیده و آرامش در فضای عمومی کشور حکم فرماست، بهترین فرصت هست که دولت از اعتراض بحق برخی افراد که صف شان را از صف اغتشاشگران جدا نمودند و نسبت به برخی مسائل کشور از جمله اشتغال،نرخ تورم،تولید،نرخ ارز اعتراض داشتند گوش فرا دهند و نسبت به حل مسائل و مشکلات اقدام اساسی نمایند.

عزیزی ادامه داد: تمامی مشکلات امروز جامعه ریشه در بحث فرهنگ و مسائل فرهنگی دارد که باید در این زمینه سرمایه گذاری اساسی صورت پذیرد که اگر این یک مورد به صورت ریشه ای حل شود بقیه مسائل بخودی خود بر ریل توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

خطیب جمعه بیله سوار در پایان با اشاره به فرارسیدن ۲۷آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: این روز،روز مهمی است که باید در هر زمان علم در اختیار معنویت قرار گیرد. چرا که هر زمان علم و معنویت از هم جدا شده اند،قدرت منفی ایجاد شده و باید وحدت بین حوزه و دانشگاه بیش از پیش تقویت گردد.

انتهای پیام
captcha