بررسی مشکلات مردم ۲ روستای بیرجند در بازدید وزیر کشور
کد خبر: 4107282
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

بررسی مشکلات مردم ۲ روستای بیرجند در بازدید وزیر کشور

وزیر کشور در بازدیدی سه ساعته از روستاهای خراشاد و شوکت‌آباد بیرجند به بررسی مشکلات مردم این روستاها پرداخت.

بازدید وزیر کشور از روستاهای بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد وحیدی، وزیر کشور، عصر امروز ۲۴ آذرماه با حضور در دو روستای شوکت آباد و خراشاد بیرجند از نزدیک با اهالی این دو روستای پر جمعیت به گفتگوی صمیمی پرداخت.

وی بعد از نماز عشاء در جمع اهالی روستای شوکت آباد بیرجند پس از شنیدن مشکلات مردم روستا، اظهار کرد: وقتی روستایی آباد و فعال باشد، نشان از طی کردن روند حیات طیبه در روستا دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشحالم که در بین مردم خونگرم و مهمان نواز روستای شوکت آباد حضور پیدا کردم، گفت: این روستا هنوز هم شکل زنده خود را حفظ کرده و افرادی که در روستاها زندگی می‌کنند، با خلقت ارتباط نزدیکی دارند.

وزیر کشور با بیان اینکه افرادی که در روستاها زندگی می‌کنند دارای یک هویت ساخت یافته هستند که فرهنگ بزرگی هستند، افزود: ارتباط چهره به چهره و همدلی و وحدت بین مردم در روستاها از مزیت‌های زندگی در آن است، بیان کرد:

وحیدی با تعدادی از اهالی و شورای روستای شوکت آباد به صورت حضوری و چهره به چهره گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

وزیر کشور همچنین در روستای خراشاد، ضمن بازدید میدانی از محیط روستا، در جریان مشکلات و نقاط ضعف و قوت این روستا قرار گرفت. بازدید از چندین کارگاه حوله بافی، کارگاه‌های صنایع دستی و گردشگری و خانه‌های بومگردی خراشاد و همچنین دیدار با مردم در بافت تاریخی روس و شنیدن مشکلاتشان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور به روستاهای خراشاد بود.

انتهای پیام
captcha