ارتباط مسئولان با مردم تقویت شود
کد خبر: 4107123
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

ارتباط مسئولان با مردم تقویت شود

استاندار فارس از مسئولان این استان خواست تا ارتباط خود را با مردم تقویت کنند و سپس افزود: ارتباط مستقیم با مردم بسیار برکت دارد و چیزی مشابه آن سراغ نداریم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 23 آذرماه در همایش هم‌اندیشی فرمانداران و مسئولان استان که با همکاری مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در شیراز برگزار شد، گفت: فرصتی که خداوند به منظور خدمت به عیال‌الله به ما داده است، را قدر بدانیم.

وی با اشاره به نامه پربار و پرمعنای امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر، خطاب به فرمانداران و مسئولان گفت: برای حکمرانی، حکومت و نظام‌داری بهترین منشور حکومتی دنیا در اختیار ماست که همان نامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر است. این فرمایش را مکررا مطالعه کنید، نه صرفاً برای خواندن، بلکه برای اجرا و عمل کردن.

ایمانیه، ارتباط مستقیم با مردم را دومین توصیه خود به مسئولان استان عنوان کرد و افزود: ارتباط مستقیم با مردم بسیار برکت دارد و چیزی مشابه آن سراغ نداریم. از ارتباط مناسب با زیر مجموعه خودتان هم غافل نشوید. بیشتر از قبل در امور مردم وقت بگذارید؛ چرا که باید پاسخگوی خود و خدا باشید.

وی استفاده از تجربه‌های دیگران در حوزه‌های مختلف را به‌عنوان سومین توصیه به مدیران ارشد استان بیان کرد و افزود: استفاده از تجربه دیگران و مشورت گرفتن از ایشان بسیار سفارش شده است. خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) که اشرف مخلوقات است، نیز سفارش به مشورت می‌کند.

نماینده عالی دولت در فارس با گلایه از اینکه برخی فعالیت‌ها صرفا به تشریفات محدود و در نهایت بایگانی می‌شود، افزود: استفاده از آخرین اطلاعات علمی دنیا، تجربه‌پذیری و بومی‌سازی سه ضلع مهم و موثر در جهت پیشبرد اهداف و خدمت‌رسانی شایسته و در شأن مردم است.

ایمانیه با تأکید بر اینکه مطالب و مواردی را برنامه‌ریزی و تصویب کنید که قابلیت اجرایی با شرایط استان را داشته باشد، اظهارکرد: شیراز و فارس در حکمرانی اسلامی، همچون بسیاری از موارد باید پیشتاز باشد.

انتهای پیام
captcha