برگزاری کارگاه مربیگری آموزش قرآن ویژه کودکان در بندرعباس
کد خبر: 4106994
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

برگزاری کارگاه مربیگری آموزش قرآن ویژه کودکان در بندرعباس

کارگاه مربیگری آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان در قالب طرح «بندرعباس شهر نماز و قرآن » و با تدریس مهدی فاضلی در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

آموزش قرآن به کودکان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان هرمزگان با همکاری موسسه آوای امید، طرح «بندرعباس شهر نماز و قرآن» را در سطح مساجد این شهرستان اجرا می‌کند.

این طرح در قالب کارگاه آموزشی زیر نظر دکتر «مهدی فاضلی» از اساتید برجسته قرآنی حوزه کودک و نوجوان کشور و دارنده رتبه نخست جشنواره شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان برگزار می‌شود.

مادران عضو کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد شهرستان بندرعباس با شرکت در کارگاه‌های آموزشی این طرح، روش بهره‌گیری از شعر، بازی و داستانک را برای آموزش نماز و قرآن به کودکان و نوجوانان فرا خواهند گرفت.

کارگاه‌های آموزشی این طرح عصر روزهای 23، 24 و 25 آذرماه جاری به ترتیب در کانون‌های فرهنگی - هنری امام خامنه‌ای مسجد سلمان فارسی در محله اسلام‌آباد، کانون شهید اکبری زاده مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در محله پل خواجو و کانون حضرت حمزه(ع) در محله نخل پیرمرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha