پایان مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه البرز
کد خبر: 4106610
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

پایان مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه البرز

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآنی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان به کار خود پایان داد و در مجموع 120 نفر در این مرحله شرکت کردند.

سطح‌سنجی جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه مرحله سطح‌سنجی جشنواره قرآنی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه البرز به کار خود پایان داد، اظهار کرد: مرحله سطح‌سنجی مسابقات شفاهی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان آنان است به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن‌کریم به صورت تلفنی، متسابقان توسط داوران مورد سطح‌سنجی قرار گرفتند، افزود: در این جشنواره 45 نفر از فرزندان طلاب برادر و خواهر و 50 نفر در بخش همسران طلاب و 25 نفر همسران طلاب خواهر در رشته‌های اعلام شده در بخش شفاهی ثبت‌نام کردند و در این مرحله مورد سطح سنجی قرار گرفتند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی مرکز خدمات در دو مرحله سطح‌سنجی و استانی برگزار می‌شود، ابراز کرد: در مرحله سطح‌سنجی داوران رشته‌های اعلام شده با شرکت‌کنندگان تماس گرفتند و پس از سطح‌سنجی و آزمودن توانایی افراد، نتایج این سطح‌ سنجی به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره ارسال می‌شود.

ملازاده در پایان گفت: در مرحله استانی نیز افراد منتخب و برگزیده مرحله سطح ‌سنجی، طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی استان به صورت حضوری در این مرحله شرکت کرده و پس از داوری، نمرات و نتایج به منظور بررسی و تایید کمیته فنی به دبیرخانه ستاد برگزاری جشنواره ارسال می‌شود و در مرحله استانی از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha