اعلام برنامه‌های آخرین روز مسابقات قرآن در قزوین
کد خبر: 4106585
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

اعلام برنامه‌های آخرین روز مسابقات قرآن در قزوین

چهارمین روز از چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن در قزوین با رقابت ۱۱ نفر باقیمانده از آقایان در رشته دعاخوانی و ۱۹ نفر در رشته اذان امروز، ۲۲ آذرماه آغاز شده است.

مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از قزوین، روز چهارم و آخرین روز چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در قزوین، امروز، ۲۲ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ در حالی آغاز شده که ۱۱ نفر باقی‌مانده از آقایان در رشته دعاخوانی و ۱۹ نفر در رشته اذان در حضور ۱۴ داور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین روز گذشته، ۲۱ آذرماه مسابقات بخش آقایان با رقابت ۱۰ نفر از آقایان در رشته دعاخوانی و ۱۹ گروه در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

بنا بر این خبر امروز رقابت‌های بخش آقایان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن در قزوین در رشته نغمات قرآنی پایان می‌پذیرد و فردا، ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ اختتامیه بخش آقایان در سالن همایش‌های دانشگاه فرهنگیان برگزار شده و بدین‌ترتیب پرونده این مسابقات در قزوین بسته خواهد شد.

یادآور می‌شود که این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در رشته‌های دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم و اذان در ۲ بخش بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha