انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی ایلام و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی
کد خبر: 4106502
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی ایلام و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی

تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی واحد ایلام و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فرهیختگان استان به امضای طرفین رسید.

تفاهم نامه همکاریبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، این تفاهم‌نامه به منظور توسعه همکاری‌ها و مشارکت در زمینه فعالیت‌های تجاری‌سازی، علمی، اشتغال و کارآفرینی، آموزش و مشاوره و افزایش تعاملات بین بخشی از سوی سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام و سید سعداله نبوی‌نژاد، مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فرهیختگان ایلام امضا شده است.

شناسایی، نیازسنجی، طراحی، تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی – ترویجی به صورت حضوری و الکترونیکی، برگزاری رویداد‌ها و تور‌های فناوری متناسب با نیاز‌های واحد‌های فناور در سطوح مختلف، شناسایی افراد نوآور، ایده‌پرداز و خوش‌فکر و حمایت از آن‌ها در راستای تشکیل و راه‌اندازی کسب و کار‌های استارتاپی و نوپا، همکاری و مشارکت در زمینه فرهنگ‌سازی و توسعه اطلاع‌رسانی، ایجاد نمایشگاه دستاورد‌های واحد‌های فناور، بهره‌مندی از توانمندی‌های فناوری، پژوهشی و امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و فضای فیزیکی، ارائه خدمات تسهیل‌گری، مشاوره و راهبری برای واحد‌های فناور و همکاری در ارائه فعالیت‌های فرهنگی و ... از جمله موارد همکاری در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha