افتخارآفرینی بانوان اصفهانی در رشته نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4106337
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

افتخارآفرینی بانوان اصفهانی در رشته نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن

بانوان اصفهانی در رشته‌های دعاخوانی و همسرایی مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، موفق به کسب رتبه‌های اول و سوم شدند.

گروه تواشیح انسیة‌الحورا از اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌ نغمات دینی شامل اذان، دعاخوانی و همسرایی از 19 آذرماه به میزبانی استان قزوین در حال برگزاری است.

این مسابقات در بخش بانوان، روزهای 19 و 20 آذرماه برگزار شد و 11 گروه شش نفره در رشته همسرایی و 17 نفر در رشته دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در آیین اختتامیه رقابت‌های بخش بانوان که روز گذشته، 20 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، از استان اصفهان، سهام بنی‌نعمه رتبه اول رشته دعاخوانی را کسب کرد و گروه انسیة‌الحورا حائز رتبه سوم رشته همسرایی شد.

مسابقات بخش آقایان در رشته نغمات دینی نیز از امروز، 21 آذرماه در حال برگزاری است که از استان اصفهان، محمد ناطقیان، سیدمحمدرضا جعفریان و علیرضا سلامی در رشته دعاخوانی، محمدمهدی شرکت و سعیدرضا حق‌شناس در رشته اذان و گروه ملکوت در رشته همسرایی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha