معرفی برگزیدگان بخش بانوان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین
کد خبر: 4106236
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

معرفی برگزیدگان بخش بانوان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در قزوین

نفرات برگزیده چهل‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی و مدیحه سرایی قرآن کریم اعلام‌ شد.

معرفی برگزیدگان چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از قزوین، نفرات برگزیده چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی عصر امروز 20 آذر معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، در رشته دعاخوانی «سهام بنی‌نعمه» از استان اصفهان رتبه نخست را از آن خود کرد و «رقیه مراقیان» از استان آذربایجان شرقی و «عفت عموزاده» از استان خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. «لیلا محمدی» از اردبیل رتبه چهارم و «مریم‌ هوشیار» از استان گلستان رتبه پنجم را کسب کردند.

در گروه‌های برتر مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم گروه «صهبا» از استان تهران مقام اول را به دست آورد و پس از آن گروه‌های «تسنیم» از استان البرز و «انسیه‌الحورا» از استان اصفهان جایگاه‌های دوم و سوم‌ را از آن‌ خود کردند. جایگاه چهارم و پنجمی این مسابقات نیز به گروه‌های «نورالزهرا» و «ریحانه‌النبی» از استان خوزستان رسید.

یادآور می‌شود، این مسابقات از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در رشته‌های دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم و اذان در دو بخش بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال برپا شده است.

انتهای پیام
captcha