دومین کنگره شهدای سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4106013
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

دومین کنگره شهدای سمنان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان از برگزاری دومین کنگره شهدای استان خبر داد و گفت: این کنگره فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کنگره شهدابه گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، عصر روز گذشته، 19 آذرماه در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در دفتر نماینده سمنان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه باید از ظرفیت شهدا برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه استفاده شود گفت: جهاد تبیین یعنی همین مجالس شهدا، گسترش بصیرت در بین مردم و نشان دادن خدمات نظام است.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه کنگره شهدای استان باید جدی گرفته شود افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و امکانات برای این کنگره بزرگ در استان به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد تا برای شناساندن شهدای استان سمنان به کشور تلاش شود متذکر شد: ثمرات برگزاری این کنگره شهدا بسیار زیاد و یکی از منزله‌های جهاد تبیین همین کنگره‌های شهداست.

حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز از برگزاری دومین کنگره شهدای استان در فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: ساخت‌کار کنگره و ستادها برنامه‌ریزی شده و از حالا کار اجرایی برگزاری به طور رسمی آغاز خواهد شد.

به گفته وی؛ ستاد اجرایی کنگره در قالب ۲۰ کمیته اجرایی با حضور دستگاههای اجرایی برگزار می‌شود که در این راستا انتظار است تا همه دستگاه‌های اجرایی برای بهتر برگزار شدن مراسم همانند گذشته وارد میدان شوند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه احیای نام و یاد شهدا یک وظیفه برای همه در جامعه است اظهار کرد: تمام تلاش ما به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود برای بهتر برگزار شدن کنگره سه هزار شهید استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha