دوره ارتقای سطح کیفی مسابقات سراسری قرآن در اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4105503
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

دوره ارتقای سطح کیفی مسابقات سراسری قرآن در اصفهان برگزار شد

اولین دوره ارتقای سطح کیفی، ویژه راه‌یافتگان به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

دوره ارتقای سطح کیفی راه‌یافتگان به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در اصفهان

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری دوره‌های ارتقای سطح کیفی، ویژه راه‌یافتگان به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: اولین دوره، امروز، 17 آذرماه برای متسابقان رشته‌های حفظ و قرائت در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این دوره که با حضور محمدرضا ستوده‌نیا، عضو هیئت علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه اصفهان و داور مسابقات قرآن برگزار شد، به پرسش و پاسخ و رفع اشکال در زمینه تجوید و وقف و ابتدا اختصاص داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: دوره دوم ارتقای سطح کیفی نیز هفته اول دی‌ماه با حضور استاد غلامرضا شاه‌میوه در زمینه صوت و لحن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال متسابقان از برگزاری دوره ارتقای سطح کیفی، از درخواست آنها برای تدوام این دوره‌ها در طول سال و سال‌های آینده به‌منظور کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات کشوری و بین‌المللی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها جزو برنامه‌های عملیاتی اداره‌کل اوقاف بوده و سازمان اوقاف نیز انجام این مهم را به ادارات تابعه خود تکلیف کرده است.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی، از 22 تا 28 دی‌ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود که از استان اصفهان، 15 نفر جواز حضور در این مرحله را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha