برپایی موکب مادر سادات در منطقه ۱۳
کد خبر: 4104965
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

برپایی موکب مادر سادات در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برپایی موکب مادر سادات در فلکه اول نیروی هوایی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به ضرورت ترویج و گسترش فرهنگ فاطمی در محلات گفت: اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی و به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اقدام به برپایی موکب مادر سادات در فلكه اول نيروی هوايی کرده است.

وی افزود: این مراسم، همزمان با شب اول شهادت، در قالب برنامه‌های فرهنگی از جمله اجرای مراسم چهارپایه خوانی، روضه‌خوانی، همچنین، سمنو پزون (در شب شهادت) و مداحی مداحان اهل بیت(ع) اجرایی شده و تا ۱۷ آذرماه میزبان عزاداران فاطمی است.

شهردار منطقه۱۳ بیان کرد: بحث از زندگانی و سیره معصومین(ع) به ویژه حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س) دارای آثار و برکاتی است که تفکر و اندیشه، عبرت‌آموزی، تقویت ایمان، الگو گرفتن، درس وحدت، ریشه‌یابی و حل مشکلات، احیای دین و ایمان، ارتباط با بزرگان و درس دین‌داری و تقوا از جمله این برکات است.

یادآور می‌شود، این مراسم در خیابان پیروزی، خیابان پنجم نيروی هوايی، فلکه اول نيروی هوايی، از ۱۲ آذرماه آغاز شده و به مدت یک هفته از ساعت 18 تا 24 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha