تیراندازی به دو سرباز وظیفه پلیس راهور چابهار از سوی افراد ناشناس
کد خبر: 4104552
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

تیراندازی به دو سرباز وظیفه پلیس راهور چابهار از سوی افراد ناشناس

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور در شهرستان چابهار مورد اصابت گلوله افراد شرور مسلح قرار گرفته و مجروح شدند.

تیراندازی افراد مسلح به دو سرباز در چابهاربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان به نقل از فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار احمد قنبری، فرمانده انتظامی استان، گفت: روز گذشته، 13 آذر ساعت 19در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به‌صورت ناجوانمردانه به دو تن از سربازان وظیفه پلیس راهور که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند حمله و به سمت آنان تیراندازی کردند و از محل متواری شدند.
 
وی در تشریح این حادثه افزود: در اثر این تیراندازی، هر دو نفر سرباز وظیفه یعنی بنیامین فاضلی اهل سراوان و عارف هوتی اهل چابهار از ناحیه کتف مجروح می‌شوند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: با سرنخ‌های خوبی که به‌دست آمده و تیم ویژه‌ای که از زبده‌ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده، اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری ضاربان از خدا بی‌خبر شروع شده و در کمترین زمان ممکن دستگیر، محاکمه و به‌ سزای اعمال خود خواهند رسید.
 
سردار قنبری گفت: این‌گونه اقدامات مذبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم‌تر می‌کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
انتهای پیام
captcha