هنرمندان و رسانه‌ها فرماندهان میدانِ جنگ شناختی امروز کشور هستند
کد خبر: 4104535
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸

هنرمندان و رسانه‌ها فرماندهان میدانِ جنگ شناختی امروز کشور هستند

امام جمعه بجنورد عصر امروز همراه با کاروان هنری «روایت حبیب» در منزل پدر شهید یزدانی گفت: هنرمندان و رسانه‌ها امروز فرماندهان میدان جنگ شناختی که دشمن در کشور ایجاد کرده است، هستند.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش ایکنا، در روز دوم از حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، عصر امروز ۱۳ آذرماه این کاروان در منزل پدر شهید امان‌الله یزدانی رشوانلو که سال ۶۱ توسط منافقین با ضربات چاقو به شهادت رسید، به همراه امام جمعه بجنورد، مدیرکل بنیاد شهید استان و مالک سراج بازیگر سینما و تلویزیون حضور پیدا کرد و در این دیدار حجت‌الاسلام رضا نوری،  نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند که کار را به جایی برساند که رفیق در مقابل رفیق خود بایستد و او را به شهادت برساند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن این است که ذهن مردم را چنان تغییر دهد که به نزدیکان خود آسیب بزند، تصریح کرد: اتفاقاتی که امروز در کوچه و خیابان‌ها مشاهده می‌کنیم نیز مانند اقدامات سال ۶۱ منافقین است.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید براینکه تا سال‌های گذشته شاهد ترور چهره‌های برجسته کشور بودیم اما امسال ترور مردم عادی را دیدیم، اضافه کرد: در گذشته نیز در جلسات دشمنان مطرح شده بود که اگر می‌خواهیم ایران را نابود کنیم باید از طریق فضای مجازی باشد در غیر این صورت نمی‌توانیم جنگ حضوری با ایران را پیروز شویم.

امام‌ جمعه بجنورد با تأکید براینکه فرماندهان میدان امروز هنرمندان و رسانه‌ها هستند، ادامه داد: در اتفاقات اخیر بیش از ۷۰۰ نفر در استان بازداشت شده بودند که دو درصد از این تعداد هنوز در بازداشت هستند و مابقی آزاد شدند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه این اتفاقات تلنگری برای همه بود که واقعا کار جهاد تبیینی انجام شود، اضافه کرد: این اتفاقات به علت بلد نبودن زبان نوجوانان، عدم انجام کار تبیینی برای نوجوانان و جوانان و عدم آگاهی نوجوانان و جوانان از تاریخ رخ داده است.

در ادامه سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز مالک سراج، بازیگر سینما و تلویزیون، خاطرات خود با دوستان شهیدش را بازگو کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار تقدیرنامه و تابلویی به پدر شهید توسط نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اهدا شد و عکس یادگاری نیز گرفته شد.

 

 

انتهای پیام
captcha