طرح ملی تلاوت قرآن زمینه‌ساز کشف استعدادهای قرآنی است
کد خبر: 4104493
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

طرح ملی تلاوت قرآن زمینه‌ساز کشف استعدادهای قرآنی است

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز گفت: این طرح به‌دنبال کشف استعدادهای نهفته قرآنی در بین دانش‌آموزان مستعد است.

طرح ملی تلاوت قرآن کریم

به گزارش ایکنا از البرز، زهرا قمی، مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز، امروز، ۱۳ آذرماه در جریان بازدید مدیران استانی از مراحل طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) در کرج، اظهار کرد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم با آموزش و پرورش استان البرز تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت آموزش و پرورش در راستای ارتقای شاخص‌های قرآنی بهره گرفته می‌شود، افزود: طرح ملی تلاوت قرآن کریم به‌دنبال کشف استعدادهای نهفته قرآنی در بین دانش‌آموزان مستعد است.

قمی با بیان اینکه در حال حاضر با مشارکت دستگاه‌هایی نظیر کمیته امداد امام(ره)، آستان قدس رضوی و کانون تخصصی خادمیاران قرآنی رضوی استان شماری از دانش‌آموزان ثبت‌نام شدند، گفت: کلاس‌های پیش‌نیاز این طرح با بهره‌گیری از اساتید قرآنی در برگزاری است و ۲۵۳ نفر قرآن‌آموز به‌صورت مجازی و حضوری آموزش لازم را فرا می‌گیرند.

وی یادآور شد: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) امسال نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و طرح آموزش به‌صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌شود.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز بیان کرد: هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است و در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به‌عنوان فراگیر «سطح یک» در مؤسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می‌شود.

انتهای پیام
captcha