آغاز ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در البرز
کد خبر: 4104483
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

آغاز ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در البرز

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز از آغاز ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در این استان خبر داد و از مؤسسات قرآنی شهرستان‌های استان خواست تا فعالان قرآنی واجد شرایط را به اتحادیه قرآنی استان معرفی کنند.

فرخ لقا پورمختار مدیرعامل اتحادیه‌ موسسات قرآنی البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این اتحادیه به‌مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در شهرستان‌های استان بود که از امروز آغاز شده و به‌مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی البرز افزود: سهمیه این دوره به فعالان قرآنی شهرستان‌های استان اختصاص داده شده تا افراد واجد شرایط که به هر دلیلی در دوره‌های قبلی نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند در این دوره از بیمه فعالان برخوردار شوند.

پورمختار یادآور شد: تاکنون بیش از 520 نفر از استان البرز ثبت‌نام و از بیمه فعالان قرآنی برخوردار شدند که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده در این مسیر و تلاش اتحادیه استان برای گرفتن سهمیه‌های بیشتر برای افزایش آمار بیمه فعالان همه بتوانند از خدمات ارائه شده در قالب این طرح استفاده کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز یادآور شد: هر ساله به هر استانی سهمیه‌ای اختصاص داده می‌شود که امسال با تلاش‌های مجموعه اتحادیه قرآنی استان توانستیم سهمیه قابل توجهی را به البرز اختصاص دهیم که امیدواریم خروجی این تلاش‌ها بهره‌مندی تمام فعالان عرصه قرآنی استان از بیمه فعالان قرآنی باشد.

وی در پایان تصریح کرد: فعالان قرآنی شهرستان‌های استان که واجد شرایط برخورداری از بیمه اتحادیه قرآنی هستند از طریق ارتباط با کارشناس دفتر اتحادیه قرآنی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود ظرف مدت ۱۰ روز اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha