مقام حزب الله: آمریکا در تحریم و جنگ نرم شکست خورده است
کد خبر: 4103668
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

مقام حزب الله: آمریکا در تحریم و جنگ نرم شکست خورده است

نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: آمریکا، رژیم اشغالگر و غرب روی دور کردن نسل جوان از فرهنگ مقاومت حساب باز کرد و با ترویج فرهنگ انحطاط اخلاقی و دوری از حجاب تلاش کرد که جوانان را از مسیر منحرف و به سمت فساد بکشاند اما به فضل الهی آنها در این نبرد تاکنون شکست خورده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه، 9 آذر در سخنانی گفت: پس از اینکه آمریکایی در جنگ نرم و سیاست فشار و محاصره و تحریم و گرسنه نگه داشتن مردم لبنان شکست خوردند به ایجاد هرج و مرج و فروپاشی لبنان دلبسته‌اند.

وی افزود: آمریکا، رژیم اشغالگر و غرب روی دور کردن نسل جوان از فرهنگ مقاومت حساب باز کرد و با ترویج فرهنگ بی‌اهمیتی، انحطاط اخلاقی و اجتماعی و دوری از حجاب و پوشش و عفاف و همچنین ترویج انحرافات جنسی و مواد مخدر، به خیال خود تلاش کرد که جوانان را از مسیر منحرف و به سمت فساد بکشاند.

وی افزود: اما به فضل الهی آنها در این نبرد تاکنون شکست خورده‌اند و نتوانسته‌اند بر ذهن نسل جوان تأثیر بگذارند و گواه آن نیز این است که جوانان ما هنوز فرهنگ و ایدئولوژی مقاومت را در خود دارند. این نسل و نسل‌های آتی ایمان و بصیرت دارند و آن‌ها هرگز به اهداف خبیث خود یا ویرانی کشور ما و گرفتن عناصر قدرت آن یا بر هم زدن ثبات و وحدت آن نخواهند شد.

شیخ دعموش خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از شکست در جنگ نرم و سیاست فشار، محاصره، تحریم و گرسنگی دادن با هدف پایان دادن به مقاومت، اکنون روی هرج‌ومرج در کشور و فروپاشی آن حساب کرده‌اند اما نسل فعلی و نسل‌های آینده از بصیرت، ایمان و ذکاوت برخوردار بوده و به همین دلیل آمریکایی‌ها قادر به ویران کردن کشورمان و هدف قرار دادن ثبات آن نخواهند شد.

دعموش تأکید کرد: یکی از راه‌های مصون نگه داشتن لبنان از طرح‌های آمریکا برای بی ثباتی در لبنان، انتخاب رئیس جمهوری است که اولویتش وحدت لبنانی‌ها و حفظ ثبات داخلی و حاکمیت کشور و خارج کردن آن از بحران‌هایش و توجه به عناصر قدرت لبنان است.

 نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله بر تفاهم و توافق در زمینه انتخاب رئیس جمهور  تأکید و تصریح کرد: گروه‌های سیاسی لبنانی باید مسئولیت‌پذیر باشند و با نگاه توافقی بنگرند تا کشور خیلی سریع از خلاء نجات یابد.

انتهای پیام
captcha