ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: 4103627
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی کرمانشاه آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمانشاه از آغاز ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی در کرمانشاه خبر داد و گفت: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه با اعلام فراخوانی از مؤسسات قرآنی شهرستان‌های استان خواست تا فعالین قرآنی واجد شرایط برای ثبت‌نام بیمه فعالین به اتحادیه قرآنی استان معرفی شوند.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به ویژه برنامه‌های این اتحادیه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اتحادیه قرآنی به مناسبت این روز فرخنده برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام بیمه فعالین قرآنی در شهرستان‌های استان بود که از امروز آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان ششمین مرحله ثبت‌نام بیمه فعالان قرآنی کرمانشاه، افزود: سهمیه این دوره به فعالین قرآنی شهرستان‌های استان اختصاص داده شده تا افرد واجد شرایط که به هر دلیلی در دوره‌های قبلی نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند در این دوره از بیمه فعالین برخوردار شوند و معتقدیم در این حوزه نباید حقی از کسی که خادم قرآن است و در این عرصه خدمت می‌کند، ضایع شود.

سلیمی یادآور شد: تاکنون بیش از ۶۱۰ نفر از فعالین قرآنی استان ثبت‌نام و از بیمه فعالان قرآنی برخوردار شدند که امیدواریم با تلاش‌های انجام گرفته در این مسیر و تلاش اتحادیه استان برای گرفتن سهمیه‌های بیشتر برای افزایش آمار بیمه فعالین همه بتوانند از خدمات ارائه شده در قالب این طرح استفاده کنند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه یادآور شد: هرساله به هر استانی سهمیه‌ای اختصاص داده می‌شود که امسال با تلاش‌های مجموعه اتحادیه قرآنی استان توانستیم سهمیه قابل توجهی را به استان کرمانشاه اختصاص دهیم که امیدواریم خروجی این تلاش‌ها بهره‌مندی تمام فعالین عرصه قرآنی استان از بیمه فعالان قرآنی باشد.

وی در پایان تصریح کرد: فعالین قرآنی شهرستان‌های استان که واجد شرایط برخورداری از بیمه اتحادیه قرآنی هستند از طریق ارتباط با کارشناس دفتر اتحادیه قرآنی استان نسبت به ثبت‌نام خود ظرف مدت ۱۰ روز اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha