ارائه خدمات جهادی مدافعان سلامت در ارسنجان
کد خبر: 4103371
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

ارائه خدمات جهادی مدافعان سلامت در ارسنجان

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س) در روستای کتک شهرستان ارسنجان خبر داد.

بیمارستان صحرائیبه گزارش ایکنا از فارس، حسین صمصام، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس امروز، 8 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س) به منظور ارائه خدمات درمانی رایگان در روستای کتک شهرستان ارسنجان برپا خواهد شد.

وی، زمان برپایی این بیمارستان را چهارشنبه، 9 آذرماه اعلام کرد و افزود: این بیمارستان که با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس برپا خواهد شد، تا روز 11 آذرماه جاری به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت.

صمصام به خدماتی که در این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ارائه خواهد شد نیز اشاره کرد و گفت: این بیمارستان صحرایی با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، چشم، داخلی، کلیه و مجاری ادراری، اطفال، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، زنان و زایمان، ارتوپدی، طب اورژانس، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی دایر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس اضافه کرد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی بالینی، تزریقات، آزمایشگاه، اتاق عمل، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه، خدمات مامایی و پرستاری و مهدکودک صحرایی در این بیمارستان صحرائی به عموم مردم ارائه خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: متقاضیان برای دریافت نوبت در بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی حضرت زینب(س) در روستای کتک از توابع شهرستان ارسنجان می‌توانند به پزشک خانواده خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha