درخشش نمایش «نقطه صفر مرزی» و «قصیده زنجیر» در جشنواره تئاتر بسیج سمنان
کد خبر: 4103249
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

درخشش نمایش «نقطه صفر مرزی» و «قصیده زنجیر» در جشنواره تئاتر بسیج سمنان

سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان با درخشش نمایش «نقطه صفر مرزی» و «قصیده زنجیر» در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود به کار خود پایان داد.

درخشش نمایش «نقطه صفر مرزی» و «قصیده زنجیر» در جشنواره سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، جواد رفیعیان، مسئول جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، امروز، ۸ آذرماه در مراسم اختتامییه این جشنواره گفت: گروه‌های تئاتر شهرستان‌های استان سمنان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به‌صورت غیرمتمرکز در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی در تالار بهمن مجتمع فرهنگی و هنری مهر شاهرود برگزار شد.

وی ادامه داد: بر اساس رأی هیئت داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان در بخش صحنه‌ای نمایش «نقطه صفر مرزی» به کارگردانی محمدرضا عبادیانی اول و نمایش «قصیده زنجیر» به کارگردانی مهدی بانی از شهرستان شاهرود در رتبه دوم قرار گرفت.

رفیعیان با اشاره به اینکه در بخش خیابانی نمایش «اسفندیار هم آری» به کارگردانی حسام خلیل‌نژاد از شهرستان دامغان به مرحله کشوری جشنواره تئاتر بسیج راه یافت اظهار کرد: در این بخش رضا قاسم‌پور عطایی به عنوان بازیگر اول مرد و زهرا لطفی به عنوان بازیگر زن برگزیده از نمایش «نقطه صفر مرزی» انتخاب شدند.

داور سیزدهمین جشنواره تئاتر استان سمنان متذکر شد: باتوجه به فضای کنونی جامعه لزوم ایجاد نشاط، امید بخشی و بصیرت از مهمترین رسالت‌های هنرمندان است که بر این اساس توجه به آثار ارسالی به سیزدهمین جشنواره تئاتر استان و نیازهای جامعه امروز، امیدآفرین و شادی‌آور در راس انتخاب اثرها بوده است.

وی با تأکید بر آموزش صحیح و اصولی تئاتر به علاقه‌مندان و بازیگران جدیدالورود به عرصه نمایش افزود: جشنواره‌ها موجب افزایش دانش و بهره‌مندی هنرمندان از این جشنواره‌ها می‌شود.

انتهای پیام
captcha