جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس گردهم می‌آیند
کد خبر: 4103226
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس گردهم می‌آیند

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از برگزاری اجتماع ۱۰ هزار نفری طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس، امروز، 8 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های موفق جهادی با حضور مهمانان کشوری و استانی پنج‌شنبه، 10 آذرماه، ‌3 ویژه‌برنامه اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین جشن آبرسانی به 110 روستای استان فارس در قالب طرح بسیج آبرسانی برگزار خواهد شد، افزود: در این طرح قرار است مشکل آب 372 روستای فارس رفع شود که عملیات اجرایی آن از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد و طی 7 ماه 110 روستا از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند و عملیات آبرسانی به روستاهای باقی‌مانده نیز درحال انجام است.

قزلسفلی تصریح کرد: همچنین بهره‌برداری از 336 پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی نیز انجام خواهد شد که این پروژه‌ها در عرصه احداث، تکمیل و بهسازی مسکن محرومین، آبرسانی کشاورزی، آسفالت راه روستایی و بین مزارع، احداث ساختمان‌های مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی، زیرساخت‌های کارگاه‌های اشتغالزا، ساخت سرویس بهداشتی و حمام محرومین و ... است.

جانشین قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس، یکی از بزرگترین برنامه‌های این آخر هفته جهادی که پس از اجرای برنامه‌های متنوع هفته بسیج و دومین رزمایش جهادگران فاطمی است را اجتماع بزرگ طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: با حضور مهمانان ویژه کشوری اجتماع 10 هزار نفری طلایه‌داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی در محل ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار خواهد شد و همچنین در این مراسم از بنه‌های ماشین‌آلات مهندسی محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی رونمایی خواهد شد.

قزل‌سفلی ادامه داد: این بنه ماشین‌آلات شامل بیل مکانیکی چرخ زنجیری ، لودر، بیل بکهو، بکهو لودر، غلتک، بنز کمپرسی، نیسان کمپرسی و ... است که در پروژه‌های آبرسانی و راه‌سازی و در حوزه محرومیت‌زدایی به کار گرفته خواهد شد.

وی در پایان با تشریح مهمترین اقدامات جهادگران اظهار کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی عمرانی ، اجتماعی، سلامت، فرهنگی، کشاورزی، دامپزشکی، علمی و پژوهشی، دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی و ... در سراسر استان با همراهی و مشارکت مردم و مسئولان و در قالب یک حرکت هم‌افزای قرارگاهی مشغول خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha