برگزاری دوره‌های‌ آموزشی «فضای مجازی و رسانه» ویژه هیئات مذهبی
کد خبر: 4102691
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

برگزاری دوره‌های‌ آموزشی «فضای مجازی و رسانه» ویژه هیئات مذهبی

معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه هیئات مذهبی برای تبلیغ در فضای مجازی و رسانه خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی حریزاوی، معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام مصطفی حریزاوی، معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر امروز، 6 آذرماه در حاشیه نشست با هیئت‌های مذهبی، فعالان فضای مجازی و خبرنگاران یاسوج در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: برای هیئت‌های مذهبی دوره‌های آموزشی ویژه‌ای برای تبلیغ در فضای مجازی و رسانه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه سالیان سال است که هیئت‌های مذهبی مخاطبین دارند و می‌توانند با استفاده از همین ظرفیت فعالیت خود را در رسانه‌ها بیشتر کنند تا در مقابل کارهای رسانه‌ای دشمن موفق‌تر عمل کنند.

معاون امور استان‌های سازمان رسانه‌ای سپهر گفت: هیئت‌ها علاوه بر این، کارها و امور هیئت را دنبال می‌کنند، مشکلات مردم را مرتفع کرده و همچنین می‌توانند بخشی از مشکلات را از ظرفیت رسانه‌ای خود مرتفع کنند.

حریزاوی تصریح کرد: در همین راستا برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای هیئت‌های استان‌ها را شروع کرده از جمله این جشنواره‌ها، جشنواره «حبیب» در استان گیلان بوده است.در این جشنواره هیئت‌های مذهبی آثار و تولیدات خود را ارائه کرده، هیئت داوران آثار را بررسی و برترین‌ها تجلیل شدند.هدف از برگزاری این جشنواره‌ها ارتقای سطح کیفی تولیدات و آثار است.هدف از برگزاری این اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای تبلیغ دین، معارف اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) است.

وی گفت: هم‌اکنون در رسانه، مسئله جدی است، همان کسانی که تبلیغ مستقیم و ارتباط واقعی با مردم دارند باید در این عرصه وارد شوند و نشان دادند که اگر وارد شوند، موفق خواهند بود.

انتهای پیام
captcha