درخشش یزدی‌ها در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4102015
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

درخشش یزدی‌ها در مسابقات سراسری قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از راه‌یابی 9 یزدی و دو گروه تواشیح استان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

مسابقات سراسری قرآنحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به پایان مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم و اعلام اسامی از سوی تهران، از راه‌یابی 9 یزدی و دو گروه تواشیح استان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

وی اظهار کرد: بر این اساس در رشته حفظ کل امیرحسین عطارزاده، فائزه‌السادات قریشی‌نسب و فاطمه صادق‌زاده در رشته حفظ کل، هانیه برخورداری در رشته حفظ بیست جز توانستند به مرحله نهایی راه یابند.

وی ادامه داد: همچنین مهدیه مسعودی و محمدحسین حدادزاده در رشته ترتیل، حسین خسروی و محمدجواد برخورداری در رشته قرائت تحقیق توانستند به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از راه‌یابی اکبر شیریزدانی در رشته اذان خبر داد و گفت: همچنین دو گروه تواشیح بصائر در بخش آقایان و مرآت‌الجنه در بخش بانوان توانستند به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یابند.

وی راه‌یابی قاریان، حافظان، مؤذن و گروه‌های تواشیح بانوان و آقایان استان یزد به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه را به این عزیزان و خانواده‌های آنان و جامعه قرآنی تبریک گفت.

انتهای پیام
captcha