برگزاری مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآنی طلاب حوزه‌های علمیه در گلستان
کد خبر: 4101534
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

برگزاری مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره قرآنی طلاب حوزه‌های علمیه در گلستان

کارشناس قرآن اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مرحله سطح‌بندی جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت طلاب حوزه‌های علمیه از ۲۸ آبان تا ۴ آذرماه در گلستان برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره بین المللی  قران و عترت طلاب حوزه های علمیهمحمد قدوسی، کارشناس قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان گفت: مرحله سطح‌بندی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت طلاب حوزه‌های علمیه از 28 آبان تا 4 آذرماه در حال برگزاری است.  

وی با بیان‌ اینکه این جشنواره شامل طلاب و فرزندان و همسران طلاب در سطوح مختلف است، تصریح کرد: این جشنواره به‌صورت بین‌المللی است که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و نهاد‌های حوزوی گلستان به‌عنوان پشتیبان و دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان بخش اجرایی این جشنواره را برعهده دارد.

قدوسی با اشاره به اینکه مسابقات در دو مرحله شامل سطح‌بندی یا سطح‌سنجی و استانی برگزار می‌شود، گفت: در مرحله سطح‌سنجی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت قرآن به‌صورت غیرحضوری توسط داوران استانی از متسابقین در حال برگزاری است که مرحله استانی این جشنواره 12 تا 22  آذر ماه برگزار می‌شود.

کارشناس قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان به بخش‌های آموزشی این جشنواره شامل قرائت‌، ترتیل، حفظ، مفاهیم و تدبر در قرآن اشاره کرد و اظهار کرد: بخش‌های مسابقه‌ای این جشنواره شامل قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر، صحیفه‌سجادیه، کتابخوانی و نقاشی است که به رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات جوایز همراه با گواهینامه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha