درخشش دانش‌آموزان کرمانی در جشنواره کتابخوانی «دانایی-توانایی»
کد خبر: 4101294
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

درخشش دانش‌آموزان کرمانی در جشنواره کتابخوانی «دانایی-توانایی»

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری در پنجمین دوره جشنواره کتابخوانی «دانایی-توانایی» توسط دانش‌آموزان کرمانی خبر داد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری در پنجمین دوره جشنواره کتابخوانی «دانایی-توانایی» توسط دانش‌آموزان کرمانی خبر داد و گفت: کتابخوانان برتر کشور طی سه روز در اردوگاه شهید باهنر و کلکچال تهران با هم به تبادل دانش و اطلاعات در زمینه کتاب‌های مطالعه شده پرداختند.

وی افزود: این دانش‌آموزان طی کارگاه‌هایی که برگزار شد به ارائه و تلخیص کتب جشنواره پرداختند و در نهایت از کتابخوانان برگزیده کشور و تیم کرمان تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: دانش‌آموزان ايليا گلستانی از شهرستان زرند، آنیتا اسلامیت از ناحیه دو کرمان، ايليا ملاحسينی از شهرستان رفسنجان ، فاطمه گهرگزی از ناحیه یک کرمان، محمدرضا علی‌آبادی از شهرستان راور، مليحه ابوالحسنی‌زاده از ناحیه دو، سيدياسين سيد باقری از رفسنجان، فاطمه عامری از ناحیه دو کرمان، مهدی سعیدی گراغانی از شهرستان جیرفت، و مریم زینلی از شهرستان زرند به عنوان رتبه‌های برتر پنجمین دوره جشنواره کتابخوانی «دانایی-توانایی» برگزیده شده‌اند.

گفتنی است، مراسم پایانی پنجمین دوره جشنواره «دانایی-توانایی» از ۲۶ تا ۲۸ آبان‌ماه و همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در اردوگاه شهید باهنر و کلکچال تهران برگزار و از دانش‌آموزان برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha