۵۲ فعال قرآنی کردستان عضو صندوق اعتباری هنر شدند
کد خبر: 4100903
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

۵۲ فعال قرآنی کردستان عضو صندوق اعتباری هنر شدند

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از عضویت 52 نفر از فعالان قرآنی کردستان در صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: کارت عضویت این افراد به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل داده شده است.

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در راستای حمایت و پشتیبانی از جامعه قرآنی و بیمه کردن فعالان قرآنی نسبت به عضویت در صندوق اعتباری هنر اقدام شده است.

وی از عضویت 52 نفر از فعالان قرآنی کردستان در صندوق اعتباری هنر خبر داد و افزود: کارت عضویت این افراد به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل داده شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: فعالان حوزه قرآن و عترت جهت دریافت کارت خود می‌توانند به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود و در مرکز استان به واحد قرآن و عترت فرهنگ و ارشاداسلامی استان مراجعه کنند.

وی به نابسامانی بیمه فعالان قرآنی در گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در راستای ساماندهی وضعیت فعالان قرآنی سامانه حمد طراحی شد و تمام فعالان قرآنی برای بهره‌مندی از مزایای طرح‌های قرآنی باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha