نزدیکی به قرآن انسان را از القائات شیطان دور می‌کند
کد خبر: 4100482
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
علی‌اکبر محرابیان:

نزدیکی به قرآن انسان را از القائات شیطان دور می‌کند

وزیر نیرو در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان این وزارتخانه با گرامیداشت یاد شهید سیدفریدالدین معصومی گفت: قرآن کریم آمده است تا نسخه کامل‌تری از انسان را بسازد. هر اندازه با قرآن مأنوس باشیم به قله الهی نیز نزدیکتر خواهیم شد؛ به واسطه نزدیکی به قرآن از القائات شیطان همیشه در امان خواهیم بود.

علی‌اکبر محرابیانبه گزارش خبرنگار ایکنا، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو امروز 27  آبان، در آیین اختتامیه مسابقات قرآن وزارت نیرو با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قرآنی شاهچراغ؛ سیدفریدالدین معصومی گفت: این شهید در کنار تخصص، تعهد داشت و برای وزارت نیرو افتخاری به حساب می‌آمد البته افتخارآفرینی او همچنان ادامه دارد. این دانشمند شهید ۲۸ جزء قرآن را حفظ بود.

وی افزود: از عزیزانی که در برگزاری این مسابقه شرکت داشتند کمال تشکر را دارم. حضور در چنین مراسمی برایم افتخار است زیرا به نام قرآن مزین است. پرسنل وزارت نیرو در کنار خدمت‌رسانی به مردم در عرصه قرآنی نیز فعال هستند. این مسابقه در راستای همین امر صورت گرفته است. برای مثال چند روز پیش با مدیران صنعت برق جلسه داشتم و یکی از مدیران این جلسه قاری قرآن بود.

وزیر نیرو با بیان اینکه حضور بیش از ۶۵۰۰ شرکت‌کننده در این مسابقات قابل افتخار است، تصریح کرد: قرآن آمده تا نسخه انسان کامل را معرفی کند. هر اندازه با قرآن مأنوس باشیم به قله الهی نزدیکتر می‌شویم. همچنین به واسطه نزدیکی به قرآن از القائات شیطان همیشه در امان خواهیم بود.

محرابیان تاکید کرد: در قرآن هیچ شکی راه ندارد؛ خداوند می‌فرماید اگر می‌توانید سوره‌ای مثل قرآن بیاورید. قرآن در کنار معجزه بودنش نسخه شفابخش برای انسانها نیز است. قرآن آمده تا حق را از باطل تمیز دهد. قرآن آمده تا هر سؤالی را پاسخ دهد چون تمام پرسش‌ها در این معجزه آسمانی جواب داده شده است. پس ضروری است از دوستانی که با برگزاری این مسابقه فضایی نورانی در وزارت نیرو به وجود آورده‌اند کمال تشکر را داشته باشم.

وی در پایان با بیان اینکه دوری از قرآن ما را از مسیر صحیح دور می‌کند، گفت: بهترین وسیله برای هدایت قرآن است، چون به واسطه کلام خدا می‌توان بسیاری از شبهات را پاسخ داد.

انتهای پیام
captcha