آیت‌الله اعرافی شهادت روحانی بسیجی را تسلیت گفت
کد خبر: 4100345
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

آیت‌الله اعرافی شهادت روحانی بسیجی را تسلیت گفت

آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور طی پیامی شهادت روحانی بسیجی، حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی را با مردم و حوزه علمیه فارس تسلیت گفت.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشوربه گزارش ایکنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن روحانی بسیجی، حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی توسط اغتشاشگران در شیراز، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت تأسف و تألم خاطر، خبر عروج آسمانی فاضل ارجمند و روحانی مجاهد حجت‌الاسلام و المسلمین آقای محمد زارع مویدی(ره) را دریافت نمودم.

آن عالم نیکو خصال با همتی والا رسالت حوزوی و ماموریت الهی خویش را در راستای دفاع از حریم ولایت، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه و نیز دفاع از امنیت ملی و ارزش‌های اسلامی به شایسته‌ترین وجه ایفا نموده و در نهایت نیز جان خود را در این راه تقدیم نمود.

اینجانب، شهادت آن دانشور جهادی را به خانواده، دوستان و آشنایان و به ویژه حوزه علمیه فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند متعال، علو درجات و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، صبر جمیل توام با اجر فراوان و پایدار خواستارم.

انتهای پیام
captcha