جامعه قرآنی فارس جنایت اغتشاشگران را محکوم کرد
کد خبر: 4100078
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

جامعه قرآنی فارس جنایت اغتشاشگران را محکوم کرد

جامعه قرآنی فارس طی بیانیه‌ای جنایت اغتشاشگران را در به شهادت رساندن روحانی بسیجی و همچنین هتک حرمت قرآن و مساجد و بانوان محجبه را محکوم کرد.

قرآنبه گزارش ایکنا از فارس، در پی هتک حرم مقدسات اسلام و به شهادت رساندن روحانی بسیجی و مدافع حرم شهید محمد زارع مؤیدی توسط اغتشاشگران در شیراز، جامعه قرآنی فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

هنوز حال و هوائی شیراز در مصیبت حاثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام تغییر نکرده، برگ ننگین دیگری بر کارنامه داعشیان داخلی و حامیان خارجی آن‌ها افزوده شد.

حادثه شهادت روحانی بسیجی و مدافع حرم شهید محمد زارع مؤیدی برای دشمنان ایران و براندازان نظام جمهوری اسلامی که این بار نیز با همکاری عوامل داخلی سعی بر ایجاد اغتشاش، ناآرامی  و مساعدت در براندازی نظام داشتند، خفّت و ننگ و برای آن عزیز سفرکرده، خانواده معظمش و مردم فهیم شیراز عزّت و سربلندی در پی خواهد داشت .

جامعه قرآنی شیراز و استان فارس ضمن محکومیت این حرکت خصمانه دشمنان اسلام و نظام، مراتب همدردی خود را باخانواده شهید زارع مؤیدی ابراز داشته و اعلام می‌دارد تا پای جان محکم و استوار پایبند به نظام جمهوری اسلامی و فرامین رهبر والامقام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی خواهد بود.

 جامعه قرآنی استان فارس هرگونه هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، تخریب مساجد، تعرض به حجاب بانوان محجبه، وارد کردن خسارت‌ به اماکن و اموال عمومی و خصوصی، به شهادت رساندن یا مجروح کردن مأموران انتظامی و نیروهای مردمی و سایر اقدامات خرابکارانه را محکوم نموده و از مردم فهیم استان به جهت برائت جستن از خرابکاران تشکر و قدردانی می‌نماید.

انتهای پیام
captcha