برگزاری پنج کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان
کد خبر: 4099840
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

برگزاری پنج کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری پنج کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» آذر ماه آینده در سطح استان کردستان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آموزش مهم‌ترین عاملی است که خانواده را به‌ سمت سبک زندگی قرآنی حرکت می‌دهد، به ویژه در این آموزش‌ها باید سبک زندگی قرآنی در قالب کاربردی آموزش داده شود و سطح معرفت و آگاهی دینی افراد خانواده افزایش پیدا کند.

وی از برگزاری پنج کارگاه سبک زندگی قرآنی آذر ماه آینده در استان کردستان خبر داد و افزود: این کارگاه‌های آموزشی در شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار، سقز و بانه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی تا پایان آذرماه ادامه دارد، بیان کرد: در این کارگاه استادان مجرب و کارآزموده با استفاده از مفاهیم قرآنی به مهارت‌های زندگی قرآنی می‌پردازند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان این دوره معلمان، مدیران و مربیان مؤسسات و مراکز قرآنی، طلاب و مبلغات هستند که پس از پایان دوره این مطالب را جهت آموزش خانواده‌ها ارائه می‌کنند.

مرادی در پایان یادآور شد: در این کارگاه‌ها موضوعاتی شامل ارتباط مؤثر انسانی و تبیین الگوهای رفتاری و سبک زندگی اسلامی و قرآنی تدریس و تبیین خواهد شد.

انتهای پیام
captcha