مراکز آموزشی و حوزه علمیه برای روشنگری، طرح و برنامه داشته باشند
کد خبر: 4099495
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
حجت‌الاسلام عبادی:

مراکز آموزشی و حوزه علمیه برای روشنگری، طرح و برنامه داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ابزار دشمن فساد، سرگرمی و دروغ است، گفت: حوزه علمیه، آموزش و پرورش، دانشگاه و صدا‌وسیما برای پاسخ به سؤالات و روشنگری باید طرح و برنامه‌ داشته باشند.

دیدار سعید جلیلی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۳ آبان‌ماه در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی اظهار کرد: با توجه به موضوعات دو ماه اخیر در کشور مباحث تبیینی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه استکبار از ۲۰۰ سال قبل تاکنون هیچ‌گاه از دشمنی فروگذار نکرده است، بیان کرد: دشمن به‌دنبال سلطه جهانی است که کشورهای مستقل هیچ‌گاه این مسئله را نمی‌پذیرند.

عبادی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب دشمنان ما مکرر تکرار می‌کنند که تا سه ماه یا شش ماه آینده جمهوری اسلامی ساقط می‌شود و این امر هیچ‌گاه تحقق نیافت، افزود: حتی قبل از انقلاب هر کشوری که می‌خواست استقلال داشته باشد با او برخورد می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌های بیگانه با دروغ ذهن جوانان ما را گمراه کرده‌اند، تصریح کرد: ما نیز باید این سؤال را از خود بپرسیم در حوزه فرهنگی و اجتماعی و روشنگری چه طرحی برای جوانان و نوجوانان خودمان ارائه و اجرا کرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام این آشوب‌ها از یک شبهه و دروغ شروع شد، تصریح کرد: اگر در مورد فوت مرحوم مهسا امینی تردید داشتیم باید منتظر نظر پزشکی قانونی و کارشناسان مربوطه باقی می‌ماندیم.

عبادی با بیان اینکه ابزار دشمن فساد، سرگرمی و دروغ است، یادآور شد: باید دید حوزه علمیه، آموزش و پرورش، دانشگاه و صداوسیما چه طرح و برنامه‌ای برای پاسخ به سؤالات و روشنگری دارند که اکنون در این حوزه امری دیده نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha