نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری اجلاس نماز هستیم
کد خبر: 4099264
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری اجلاس نماز هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به میزبانی اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری خواستار همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این رویداد عظیم مذهبی شد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 22 آبان در سفر به شهرستان ممسنی و دیدار با امام جمعه این شهرستان با اشاره به میزبانی اجلاسیه نماز در سال تحصیلی جاری گفت: امسال میزبان اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی در شیراز خواهیم بود.

وی خواستار همکاری نهادهای مختلف در برگزاری این رویداد عظیم مذهبی شد و افزود: باید جلوه بیرونی شهر نمادی از آمادگی استان فارس برای برگزاری اجلاسیه نماز باشد.

عسکری وحدت را عامل پیروزی برشمرد و تصریح کرد: در این شرایط همدلی و هم‌افزایی همه نهادها می‌تواند راهبرد اصلی ما در برابر دشمن باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چنین وانمود کردند که ما چهلمین سالگرد انقلابمان رانخواهیم دید اما با تدابیر داعیانه رهبر معظم انقلاب که بیانیه گام دوم انقلاب را  صادر فرمودند دشمنان مأیوس شدند.

وی ادامه داد: دشمن پس از نا امیدی تغییر رویکرد داد لذا با شناخت نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی، ابتدا سردار بزرگ اسلام سلیمانی را شهید کردند بعد سراغ  مدارس رفتند و اخیرا سراغ روحانیون آمده‌اند.

انتهای پیام
captcha